Veelgestelde vragen Hartjeperpost | FAQ

Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen aan Peretta van Hartjeperpost. Staat de door jou gezochte informatie er niet tussen? Neem dan even contact met Peretta op (je vindt de contactgegevens onderaan de pagina of gebruik het contactformulier). Wil je meer weten over haar en het verhaal achter Hartjeperpost? Bekijk dan de pagina 'Over Hartjeperpost'.

Levering en verzending?

Hartjeperpost streeft ernaar om alle bestellingen binnen Nederland binnen 1 tot 3 werkdagen in te pakken en te verzenden. Over het algemeen geldt 'vandaag besteld, de eerstvolgende werkdag verzonden', maar gelet op de gezondheidsproblemen van Peretta, het gezicht achter Hartjeperpost, houden we liever een ruimere marge aan. Laat de bestelling langer op zich wachten? Dan nemen wij uiteraard contact met je op! De bestellingen naar België zullen eenmaal per week worden verzonden.

Wat de verzendkosten voor jouw bestelling zullen zijn, kun je zien in jouw winkelmandje al voordat je de bestelling bij ons plaatst. De verzendkosten van jouw bestelling worden automatisch naar gewicht berekend.

In verband met het zoekraken van veel brievenbuspakketjes zonder Track- & Traceinformatie, hebben wij besloten om per maart 2022 niet meer met de 'gewone' brievenbuspost te versturen. Alle bestellingen die maximaal 2kg wegen en in een brievenbusdoosje passen worden verstuurd als brievenbuspakketje met Track- en Traceinformatie. De verzendkosten van die brievenbuspakketjes bedragen binnen Nederland €4,50. Mocht het gewicht van jouw bestelling zwaarder zijn dan 2kg of past de hoeveelheid van jouw bestelling niet in een brievenbusdoosje, dan kan de bestelling niet meer per brievenbuspost verstuurd worden en verzenden wij jouw bestelling als pakketpost. De verzendkosten bedragen dan €6,75. De verzendkosten naar België zijn afhankelijk van het gewicht van jouw bestelling. Voor de verzendtabel verwijzen we je graag naar ons Verzend- en Retourbeleid.

Bij besteding vanaf €50,00 in onze webshop (exclusief verzendkosten) wordt jouw bestelling binnen Nederland gratis verzonden. De verzending naar België is gratis bij besteding vanaf €85,00.

Hartjeperpost verzendt haar producten aan klanten in Nederland en België. Alle bestellingen zullen in beginsel worden verzonden door PostNL via MyParcel, met name via de brievenbuspost. De bestellingen worden doorgaans de dag nadat je de verzendbevestiging per e-mail van ons hebt ontvangen, op het door jou doorgegeven afleveradres bezorgd. Uiteraard zijn zon- en feestdagen hiervan uitgezonderd. Hartjeperpost is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen tijdens het verzendingsproces bij PostNL of een andere leveringspartner. Is jouw bestelling binnen 4 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging nog niet bezorgd? Neem dan contact met ons op, dan gaan we samen op zoek naar een goede oplossing.

Hartjeperpost kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vermiste/niet-aangekomen brievenbuspost. Indien je er 100% zeker van wilt zijn dat jouw poststuk niet vermist kan raken in het sorteringsproces bij PostNL, dan is er de mogelijkheid om jouw pakketje verzekerd te laten versturen. Dit brengt hogere verzendkosten met zich mee, zoals je kunt zien op deze pagina van PostNL. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Betaling?

Momenteel beschikt Hartjeperpost.nl over de volgende betaalwijzen:

  • Vooraf overmaken;

  • iDEAL via Mollie (let op: minimaal te besteden bedrag in de webshop is €7,50);

  • bancontact via Mollie (let op: minimaal te besteden bedrag in de webshop is €7,50);

  • Achteraf betalen met Klarna via Mollie (let op: je betaalt hiervoor een eigen bijdrage, te weten: transactiekosten en het minimaal te besteden bedrag in de webshop is €7,50).

Als je kiest voor de betaaloptie 'vooraf overmaken' dan kan de ontvangstbevestiging van de betaling een paar dagen op zich wachten, tenzij de betaling via jouw bank een zogenoemde 'instant payment' betreft. Als het te overmaken bedrag niet binnen 7 dagen op onze rekening staat, zal de bestelling door Hartjeperpost worden geannuleerd.

Wil je er zeker van zijn dat jouw betaling snel verwerkt wordt als je kiest voor de optie 'Vooraf overmaken'? Stuur dan een WhatsApp-bericht met daarin jouw ordernummer en totaalbedrag naar ons telefoonnummer en ontvang van ons een betaalverzoek. Je kunt dan via jouw digitale bankaccount betalen. 

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling bij afhalen contant af te rekenen.

Retourneren?

Ben je niet 100% tevreden met de door Hartjeperpost geleverde producten of het verloop van jouw bestelling bij Hartjeperpost? Dat vinden wij erg jammer. Wij zoeken graag samen met jou naar een passende oplossing, zoals het retourneren van jouw bestelling of het ruilen van producten.

Wil je één of meerdere producten terugsturen? Gebruik hiervoor dan het herroepingsformulier die je onderaan deze pagina kunt vinden. Nadat je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen, kun je (een deel van) jouw bestelling aan ons retourneren. Zorg ervoor dat je het herroepingsformulier in jouw retourpakket achterlaat. Heb je geen printer? Zorg er dan voor dat je een briefje met daarop jouw ordernummer, naam en adresgegevens en rekeningnummer in het retourpakket achterlaat en het ingevulde herroepingsformulier per e-mail naar ons toezendt. Je kunt jouw retourpakket op eigen kosten terugzenden naar het adres zoals vermeld in de retourbevestiging. 

Let op: de verzendkosten van het retourpakket komen voor jouw eigen rekening!

Ruilen?

Heb je een product van ons ontvangen, maar wil je dit toch ruilen voor een ander product? Dan is het mogelijk om het product bij ons te ruilen. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden en werkwijze als bij het retourneren van een bestelling.

Let op: de speciaal voor jou ontworpen en gepersonaliseerde producten zijn hiervan uitgezonderd. Het is niet mogelijk om deze producten te ruilen of retourneren.

Is (een deel van) jouw bestelling beschadigd? Dat vinden wij erg vervelend. Stuur ons een e-mail met een foto van het beschadigde product en dan lossen we het probleem graag samen met jou op. In de meeste gevallen zal dit betekenen dat je een nieuw product naar keue kunt uitzoeken in onze webshop. Het gaat hierbij om hetzelfde product of een ander product van dezelfde waarde. Hartjeperpost zorgt ervoor dat het vervangende product op onze kosten bij jou wordt thuisbezorgd.

Wettelijke bedenktijd?

Je hebt als consument recht op een bedenktijd van 14 dagen. Dit houdt in at je jouw bestelling binnen 14 kalenderdagen, zonder opgaaf van reden, mag annuleren. 

Let op: de speciaal voor jou ontworpen en gepersonaliseerde producten zijn hiervan uitgezonderd.

De termijn gaat in op het moment dat jij, of degene die jouw bestelling van het postbedrijf of bij ons in ontvangst neemt, de producten ontvangt. Je dient vervolgens de gehele bestelling of de producten die het betreft in de orginele (en ongeopende) staat en verpakking binnen 14 kalenderdagen te retourneren. 

Let op: de verzendkosten hiervan komen voor jouw eigen rekening!

Hartjeperpost zal ervoor zorgdragen dat, zodra de retourzending door ons is ontvangen, het door jou betaalde aankoopbedrag zal worden teruggestort. Als de gehele bestelling wordt geannuleerd, zullen wij ook de verzendkosten terugstorten. Dit betreft niet de verzendkosten van het retourpakket. Het terugstorten zal uiterlijk binnen 14 kalenderdagen door ons worden verzorgd.

Mag ik een suggestie doen voor een product in de webshop?

Natuurlijk mag dat, graag zelfs! Hartjeperpost sluit graag aan bij de wensen van haar klanten. Ben je op zoek naar een specifiek product? Stuur ons dan een berichtje met een foto via WhatsApp of per e-mail, dan kijken wij of we het product op korte termijn aan ons assortiment kunnen toevoegen!

Kan ik een eigen ontwerp laten maken door Hartjeperpost?

Ben je op zoek naar een specifieke kaart, bijvoorbeeld omdat je gaat trouwen of een supriseparty organiseert? Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden! Ook is het mogelijk om een (bedrijfs)logo of andere afbeelding door Hartjeperpost te laten ontwerpen. Neem ook daarvoor contact met ons op. 

Mag ik de kaarten van Hartjeperpost in mijn eigen (online) winkel te verkopen?

Hartjeperpost staat open voor samenwerkingen met andere bedrijven. Heb jij zelf een (online) winkel en wil jij de kaarten van Hartjeperpost ook verkopen? Dat kan! Stuur ons even een e-mail met daarin jouw bedrijfsgegevens en wat meer informatie over jouw (online) winkel. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! 

Kan ik mijn eigen producten aanbieden in de webshop van Hartjeperpost?

Maak jij jouw eigen (sluit)stickers, (cadeau)zakjes, cadeauboxen of ander brievenbusgeluk en zou jij het leuk vinden om jouw producten in onze webshop terug te zien? Stuur ons dan even een e-mail met daarin jouw bedrijfsgegevens en wat meer informatie over jouw producten. Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen!

Duurzaam?

Hartjeperpost wil graag haar steentje bijdragen aan milieubesparing door onder zoveel mogelijk gebruik te maken van FSC-gecertificeerd papier en het voorkomen van onnodig papiergebruik. Alle bestellingen bij Hartjeperpost zullen, ter voorkoming van plasticgebruik, zoveel mogelijk worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoos of papieren enveloppen. Hartjeperpost print ter papierbesparing ook geen factuur of pakbon uit bij jouw bestelling. Wil jij een factuur voor jouw eigen administratie? Sla dan de factuur op die per e-mail als PDF-bestand is verstuurd als bijlage bij de bestelbevestiging.

Waar kan ik alle bedrijfsinformatie van Hartjeperpost vinden?

Je kunt onze contactgegevens en bedrijfsgegevens vinden onderaan deze pagina of in onze Algemene voorwaarden.

┬ę 2021 - 2023 Hartjeperpost | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel